Silver&Black

I don't wear silver and I'm not very fond of cracking polishes, but I really enjoy this combination. I felt like doing something different than usually and ended up with this.
The base is Orly Shine, an incredibly shiny (duh) silver foil (my camera went crazy and started losing focus, so the pic is tiny bit blurry, sorry). The application was a dream, the polish is opaque in two coats and glides on effortlessly.


Nie noszę srebrnych kolorów i niespecjalnie lubię pękające lakiery, ale miałam ochotę na coś innego niż zwykle i muszę przyznać, że ten duet wyjątkowo mi się podoba.
Bazą jest Orly Shine, niesamowicie błyszczący srebrny foil (mój aparat na jego widok zwariował i zupełnie przestał łapać ostrość, więc zdjęcie jest tylko jedno i do tego lekko zamazane). Nakładanie bajeczne, lakier kryje po dwóch warstwach.


And then I added black IsaDora crackle, Black Tag:
A później dodałam pękający lakier IsaDora Black Tag:



I love how the crackle tones down the silver sparkliness without making it disappear totally. 
Bardzo mi się podoba jak czarny pękacz ugrzecznia srebrny błysk jednocześnie nie przytłumiając go do końca.